Chcesz zwiększyć sprzedaż?
Szybko i w miarę tanio?
94% polskich internautów używa Google.
Ilu z nich może być Twoimi klientami?
Ile tracisz, gdy nie ma Cię w Google?
- Nacisk na efekty
- Prosta umowa
- Partnerskie warunki
Czemu Google Ads?
Wyniki oznaczone jako „reklama” są coraz lepiej eksponowane i pokazywane potencjalnym klientom.
Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa, czyli Google, nieustannie rozwija swoją usługę w stronę reklam płatnych.
Na przykładzie obok, widać jak nisko spadły naturalne wyniki [2] na rzecz linków sponsorowanych [1]:
- Najpierw są wyniki płatne (reklamy - Ads),
- Następnie “Znajdź wyniki na…”,
- Później wyniki z Map Google (Google Moja Firma) - tu także mogą pojawić się reklamy,
- Dopiero na końcu wyniki organiczne.
Google Ads pomaga
rozwinąć firmę
Dzięki reklamie pokażesz się tym, którzy szukają takich firm jak Twoja. W Mapach Google, W wyszukiwarce, na Youtube, w Gmail, grach i aplikacjach na smartfony, w sieci reklamowej (Onet, Wp itd.)
1. Więcej połączeń telefonicznych
Dzięki reklamie więcej klientów zadzwoni do Twojej firmy spytać o szczegóły oferty lub umówić się na wizytę.
2. Więcej wizyt na stronie
Świetna metoda na zwiększenie sprzedaży online, większą liczbę rezerwacji oraz zapisów na kursy i/lub do listy mailingowej
3. Więcej odwiedzin klientów
Zwiększ rozpoznawalność Twojego punkty i spraw, aby więcej klientów odwiedziło Twój salon, sklep, restaurację, bar, siłownię itd.
4. Wszystko pod pełną kontrolą
Natychmiastowe i w pełni mierzalne efekty. Szerokie możliwości dotarcia do klientów i całkowita kontrola nad budżetem kampanii.
Poprawmy wyniki Twojej firmy!
Nazywam się Emil Wiatrak.
Będę odpowiedzialny za reklamę Twojej firmy.
Numer bezpośrednio do mnie: 501 243 634
Cennik obsługi kampanii Google Ads
Zastanawiasz się ile kosztuje prowadzenie Google Ads?
Na całkowity koszt kampanii reklamowych składają się dwie rzeczy:
- Budżet “na kliknięcia” - minimalny budżet, który możemy dla Ciebie obsłużyć to 800 zł
- Obsługa ekspercka - wynagrodzenie specjalisty od Google Ads:
- analizę i dobór słów kluczowych
- wdrożenie / konfiguracja narzędzi analitycznych
- zaprojektowanie treści reklamowych
- regularna analiza i optymalizacja kampanii
- raportowanie wyników
Ads dla Mniejszych
budżet na kliknięcia:
od 1500 zł
Dedykowany dla:
- firm usługowych
- firm o zasięgu lokalnym
- firm B2B
- firm B2C
Ads dla Większych
budżet na kliknięcia:
od 3000 zł
Dedykowany dla:
- e-commerce
- firm usługowych
- firm produkcyjnych
- firm o zasięgu ogólnopolskim
Google Ads w pytaniach
i odpowiedziach
Jak działają reklamy Google?
Google Ads (dawniej Adwords) to forma marketingu internetowego opiera się o model PPC (ang. Pay-per-click). Jako reklamodawca płacisz za działania, które w stosunku do Twojej reklamy podejmą użytkownicy. Może to być kliknięcie w reklamę i przejście na Twoją stronę internetową, albo wykonanie połączenia telefonicznego.
Jaką formę mają reklamy?
Twoja reklama może mieć zarówno postać komunikatu tekstowego, albo atrakcyjnej grafiki lub filmu wideo.
Gdzie mogą się wyświetlać moje reklamy?
Twoja reklama może wyświetlać się nie tylko w wyszukiwarce. Kampanię reklamową można skierować także na:
- Witryny należące do Google w tym YouTube, Gmail, Finanse Google, Blogger itd.,
- Witryny uczestniczące w sieci reklamowej Google - czyli miliony stron i portali internetowych uczestniczących w systemie,
- Google Shopping (Zakupy Google, Google Shop); wyświetlanie w wynikach wyszukiwania zdjęcia Twoich produktów z ich nazwą i nazwą sklepu oraz ceną,
- Mapy Google,
- Wyszukiwarka Google.
Na czym polega kontrola nad reklamami?
Prócz możliwości zarządzania wyglądem Twojego przekazu, Google Ads pozwala także skonfigurować szereg innych parametrów:
- ustalenie celu (np. wzrost odwiedzin na stronie, uzyskanie więcej połączeń telefonicznych od potencjalnych klientów),
- ustalenie zasięgu (miasto, region),
- wyboru grupy docelowej,
- kontroli nad budżetem – nie wydasz więcej, niż ustalony budżet,
- reklamę można wstrzymać w dowolnej chwili,
- modyfikacje w reklamie można wprowadzić w dowolnym momencie.
Jaka jest różnica pomiędzy Pozycjonowaniem, a Google Ads?
Google Ads i Pozycjonowanie to dwa narzędzia marketingu internetowego, które świetnie się uzupełniają. Są sytuacje, gdzie nie można prowadzić ich równolegle (np. ograniczenia budżetowe). Warto znać zatem podstawowe zalety reklam Google Ads, które odróżniają je od działań SEO:
- Natychmiastowe efekty,
- Płatność za wyniki,
- Brak stałych zobowiązań,
- Pełna kontrola efektów i wyników.
Ile kosztuje reklama w Google?
To Ty decydujesz ile chcesz wydać. Może to być nawet 10 zł dziennie. Aby jednak reklama przynosiła pozytywne rezultaty budżet warto omówić ze specjalistą. Obok płatności na rzecz Google (za tzw. “kliknięcia”), występuje także wynagrodzenie specjalisty / agencji za prowadzenie kampanii. W naszym przypadku jest to od 550 zł netto / miesięcznie.
Czy mogę Google Ads prowadzić samodzielnie?
Oczywiście, że tak. Polecamy to zwłaszcza klientom na początku biznesowej drogi i/lub z małym budżetem. Reklamę w Google możesz wykonywać samodzielnie. Jest to jednak obarczone ryzykiem niskiej efektywności podejmowanych przez Ciebie działań. Jeśli nie masz wiedzy związanej z marketingiem internetowym wyniki osiągane przez Twoje samodzielne reklamy, mogą nie być zadowalające.
Google Ads - samemu, czy zlecić?
Musisz zdecydować samodzielnie - to Twoja decyzja biznesowa. Prowadzenie reklam samemu jest oczywiście tańsze (kosztuje Cię tylko/aż Twój czas). Jest ono jednak obarczone ryzykiem niskiej efektywności podejmowanych przez Ciebie działań. Jeśli nie masz wiedzy związanej z marketingiem internetowym wyniki osiągane przez Twoje samodzielne reklamy, mogą nie być dla Ciebie zadowalające. Powierzenie kampanii reklamowej w ręce specjalistów od Google Ads to:
- opracowanie strategii dopasowanej do celów Twojej firmy,
- precyzyjne kierowanie reklam,
- pomiar efektów reklamy,
- rozwój i optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji Twoich zysków,