Pierwsi w Google
zgarniają najwięcej klientów
Postaw na SXO! Połączenie SEO i UX. Pozycjonowanie + pozytywne doświadczenia dla użytkownika.
Efekt czujesz w rosnącym portfelu.
Pozycje Ruch Konwersje Sprzedaż Zyski
Skończ z umowami SEO, których nie możesz zerwać!
- Umowa na czas nieokreślony
- Partnerskie warunki
- Nacisk na efekty
dla Ciebie
pozycjonowanie, którego potrzebujesz
Pozycjonowanie SXO
W klasycznym podejściu do SEO liczyła się tylko widoczność i pozycje. W SXO liczy się przede wszystkim efektywność, czyli sprzedaż i konwersje.
- zasięg: ogólnopolski
- firmy: usługowe, usługowo-handlowe, produkcyjne
- kanał sprzedaży: B2B, B2C
Więcej: O pozycjonowaniu
Pozycjonowanie lokalne
Niezbędnik większości lokalnych (regionalnych) firm usługowych i handlowych. Zaistniej w mapach Google, w swoim mieście i miastach okolicznych.
- zasięg: miasto, powiat, województwo
- firmy: usługowe, usługowo-handlowe, produkcyjne
- kanał sprzedaży: B2B, B2C
Pozycjonowanie sklepów
Sprzedawaj online więcej dzięki bezpłatnemu rochowi organicznemu z Google. Twój e-commerce także może notować wyższy współczynnik konwersji.
- zasięg: ogólnopolski
- firmy: e-commerce - sklep internetowy
- kanał sprzedaży: B2B, B2C
Codziennie WYŻEJ
Odpowiednio dobrana strategia pozycjonowania sprawi, że Twoja strona internetowa będzie rosła niemal z dnia na dzień. Twoja oferta pojawi się tym, którzy szukają produktów i usług takich jak Twoje.
1. Uczciwe Podejście
Większości agencji zależy wyłącznie na podpisaniu umowy. Nam najbardziej zależy na sukcesie Klienta. Zadowolony i bogacący się Klient doceni także nas i zostanie z nami na dłużej.
2. Dla Mniejszych Firm
Specjalizujemy się we współpracy z małymi i średnimi firmami. Zwłaszcza firmami usługowymi i handlowo-usługowymi. Z chęcią podejmujemy się również pozycjonowania e-commerce.
3. Gwarancja Efektów
Pozycjonowanie to proces ciągłego doskonalenia. Monitoring, analiza, wyciąganie wniosków, optymalizacja. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie i raportujemy nasze poczynania.
Poprawmy pozycje Twojej firmy!
Nazywam się Emil Wiatrak.
Będę odpowiedzialny za pozycjonowanie Twojej strony internetowej.
Numer bezpośrednio do mnie: 501 243 634
Skuteczne Pozycjonowanie - CENNIK
Pozycjonowanie nie jest dla każdej firmy.
Jednym nie będzie się opłacało. Inni nie mogą czekać na efekty, bo potrzebują nowych klientów “na już”.
Dlatego zawsze zaczynamy od indywidualnej wyceny i doradztwa. Poinformujemy Cię, jeśli naszym zdaniem lepiej będzie skierować środki na inne działania marketingowe w internecie.
Pozycjonowanie
- masz budżet 1000+ PLN / miesiąc
- możesz poczekać kilka miesięcy na efekty
- Twoja strona przekona klientów
Pozycjonowanie
- nie masz masz budżetu 1000+ PLN / miesiąc
- nie możesz czekać kilka miesięcy na efekty
- Twoja strona nie wzbudza zaufania klientów
Wstęp do Pozycjonowania
Wszystko co powinna wiedzieć osoba zlecająca SEO. Być może jesteś przedsiębiorcą, który myśli o tym, że warto wypozycjonować firmową stronę. A może jesteś pracownikiem, któremu szef zlecił znalezienie firmy od pozycjonowanie. W tej części przedstawimy Ci szereg informacji, które sprawią, że świadomie i mądrze uda Ci się przeprowadzić proces wyboru wykonawcy pozycjonowania. Albo nawet samodzielnie się zająć SEO swojej witryny jeśli jesteś solo-przedsiębiorcą.
Jak działa wyszukiwarka
Wyszukiwarka internetowa posiada specjalny algorytm, który decyduje o kolejności prezentacji wyników dla poszczególnych fraz (słów kluczowych). Algorytm ten jest stale rozbudowywany i uaktualniany, a czynników rankingowych, które wyszukiwarka bierze pod uwagę jest kilkaset. Jego szczegóły stanowią tajemnicę właściciela wyszukiwarki (korporacji Google). Na podstawie doświadczeń, specjaliści SEO cały czas próbują “rozgryźć” ten algorytm i odkryć co ma wpływ na pozycje. Stosując pewne uproszczenie można wyróżnić trzy główne rodzaje czynników szczególnie istotnych dla rankingu wyszukiwarki:
- Strona (elementy on-site) – treści strony oraz ich wartość merytoryczna, a także elementy techniczne związane z działaniem i strukturą strony
- Sygnały behawioralne – zachowanie i satysfakcja użytkowników strony
- Czynniki zewnętrzne (off-site) – między innymi kwestie związane z odnośnikami do naszej strony na innych stronach w Internecie (linki)
Czym jest Pozycjonowanie
Pozycjonowanie jest próbą wpłynięcia na algorytm wyszukiwarki internetowej, aby wyżej i częściej pokazywała swoim użytkownikom określoną stronę internetową. Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu sprawić, aby pozycjonowana witryna internetowa miała wyższe pozycje, większą widoczność oraz większy ruch, a jej właściciel będzie z tego tytułu czerpał korzyści.
SEO a Pozycjonowanie
Formalnie są to dwa odrębne pojęcia. Pozycjonowanie to ogół działań. Jednym z nich jest SEO (optymalizacja dla wyszukiwarki - Search Engine Optimization). W praktyce, zwrot SEO jest używany zamiennie do Pozycjonowania i pojęcia te są zrównane.
Pozycjonowanie Lokalne
Przeznaczone dla firm o charakterze lokalnym / regionalnym. Promocja strony w wynikach wyszukiwania skupia się wówczas na określonym terenie - mieście (lub kilku), powiecie itd. Słowa (frazy kluczowe) zazwyczaj zawierają nazwę miasta (terenu). Pozycjonowanie lokalne może dotyczyć także wizytówki firmy (Google Moja Firma) w Mapach Google. Ten typ pozycjonowania jest tańszy niż w przypadku pozycjonowania ogólnopolskiego oraz sklepów internetowych. Cena pozycjonowania lokalnego zależy między innymi od branży i konkurencji - w dużych miastach (np. Warszawa) będzie wyższa, niż w mniejszych miejscowościach.
Elementy Pozycjonowania
Praca agencji SEO odbywa się na dwóch płaszczyznach - wewnątrz Twojej strony i poza nią. W branżowym języku są to działania
- on-site, czyli czynności wykonywane na stronie,
- off-site, czyli czynności poza witryną.
On-Site SEO
Główne elementy On-Site SEO to:
- Poprawność kodu witryny i ewentualnie jego optymalizacja. Istotne elementy: title tag (tag tytułowy), meta description (opisy meta), nagłówki H1, H2, H3 itd., opisy ALT grafik (tekst alternatywny).
- Rozmiar strony i multimediów - prędkość wczytywania witryny.
- Dopasowanie do urządzeń mobilnych (responsywność) - responsive web design (RWD).
- Linkowanie wewnętrzne.
- Przekierowania i strony błędów.
- Podpięcie narzędzi analitycznych.
- Wytyczne z zakresu UX/UI design (User Experience / User Interface). Znaczenie sygnałów behawioralnych (zachowanie i satysfakcja użytkowników strony) będzie rosło.
Optymalizacja techniczna jest procesem ciągłym i odbywa się przez cały okres pozycjonowania.
Off-Site SEO
Działa off-site, czyli praca poza witryną. Chodzi tutaj głównie o pozyskiwanie linków zewnętrznych prowadzących do pozycjonowanej strony internetowej. Bardzo istotne jest, aby w tym elemencie zadbać o odpowiedni profil zdobywanych linków. Wskazane jest, aby zdobyte odnośniki pochodziły ze stron o jak najwyższym autorytecie oraz tematycznie zbliżonych do pozycjonowanej strony. Wówczas "moc" przekazana pozycjonowanej stronie będzie największa.
Ile trwa Pozycjonowanie
Jedną z ulubionych odpowiedzi SEOwców na tego typu pytanie jest: to zależy. Nie można jednoznacznie wskazać po jakim czasie uda się osiągnąć zadowalające rezultaty. Skuteczność działań pozycjonerskich zależy między innymi od:
- pozycjonowanej strony (skutecznej optymalizacji), jej wieku oraz autorytetu. Nowe strony z reguły pozycjonuje się dłużej,
- branży i jej konkurencyjności (im większa, tym trudniej i dłużej),
- zasięgu (w przypadku pozycjonowania lokalnego / regionalnego wyniki powinny pojawić się szybciej),
- budżetu na pozycjonowanie.
Czas do zajęcia czołowych pozycji jest uzależniony od tego, w jakim stanie jest Twoja witryna, jaki masz budżet, co robi Twoja konkurencja. Niewątpliwie to działanie długofalowe. W przypadku pozycjonowania lokalnego pierwsze efekty mogą pojawić się już po kilku tygodniach. W przypadku e-commerce lub bardzo konkurencyjnych branż będzie to kilka miesięcy.
Na czym polega skuteczność Pozycjonowania
Pozycjonowanie stron jest usługą mierzalną. Jego nieodzownym elementem jest analiza efektów. Służą do tego między innymi narzędzia Google Analytics oraz Google Search Console, oraz szereg innych. Pozwalają one nie tylko monitorować pozycje dla określonych słów kluczowych, ale również widoczność w wyszukiwarce oraz zachowanie użytkowników na naszej stronie. Możemy między innymi dowiedzieć się ile osób zadzwoniło do naszej firmy, albo ocenić skuteczność formularza kontaktowego. Analityka w pozycjonowaniu jest bardzo ważna. Oprócz mierzenia efektów pozycjonowania pozwala optymalizować przyjętą strategię i w razie konieczności ją modyfikować i usprawniać.
Ile kosztuje pozycjonowanie
Dobre SEO zaczyna się od 1000 zł netto miesięcznie. W określonych przypadkach (zwłaszcza pozycjonowania lokalnego) ta kwota może być nieznacznie niższa. Cena pozycjonowania jest uzależniona od indywidualnego przypadku. Jest to proces ciągły i czasochłonny. Wymaga specjalistycznej wiedzy i narzędzi z wielu dziedzin. Między innymi technicznej oraz marketingowej. W pozycjonowaniu biorą udział nie tylko pozycjonerzy, ale również programiści i copywriterzy.
Uważaj na tanie SEO
Na rynku istnieje wiele firm oferujących pozycjonowanie za 100, 200 lub 400 zł. Zanim kupisz taką usługę pomyśl ile godzin pracy w tygodniu/miesiącu poświęci Ci firma, której zapłacisz 200 zł… Godzinę? Dwie? Nie ma możliwości zrobienia dobrego SEO w takim budżecie. Zazwyczaj takie tanie “agencje” mają lepsze działy sprzedaży i prawne niż specjalistów ds. pozycjonowania. Wszystko jest pięknie do momentu podpisania umowy. Później okazuje się, że SEO robione jest “po łebkach” lub wcale. Umowy zaś nie można wypowiedzieć bez zapłacenia kar umownych.
Dla kogo jest Pozycjonowanie, a dla kogo nie
Posiadanie strony internetowej pozwala na prezentację własnej oferty swoim klientom oraz potencjalnym klientom. Pozwala zatem na zwiększenie ich liczby i osiąganie większych zysków.Pozycjonowanie jest stosunkowo proste, jednak proste nie znaczy, że jest łatwe.
Warto wiedzieć branży SEO
Dobre pozycjonowanie nie jest tanie. A zatem nie w każdej branży będzie się opłacało. Wymaga ono indywidualnej analizy konkretnego przypadku. Zwłaszcza firmy lokalne powinny ostrożnie podchodzić do zakupu usługi pozycjonowania, gdyż na rynku jest wiele podmiotów bazujących na ich niewiedzy i kuszących niską ceną.
Lepiej nie wchodź w pozycjonowanie
Może się okazać, że pozycjonowanie nie jest dla Ciebie. Po prostu nie każdemu się ono opłaca. Zwłaszcza jeśli:
- nie masz budżetu na dobre SEO (minimum 1000 zł / m-c),
- potrzebujesz efektów (nowych Klientów) na już i nie możesz czekać,
- masz słabą stronę internetową,
Warto się skonsultować z dobrym specjalistą SEO. Już krótkie spojrzenie pozycjonera na Twoją stronę internetową i szybka analiza Twojej branży i usług pozwoli ocenić, czy pozycjonowanie jest właściwą usługą dla Ciebie. Przykładowo, kwiaciarnia lub serwis komputerowy w mniejszym mieście raczej nie mają szans na zwrot z inwestycji w pozycjonowanie. Zależnie od branży i etapu rozwoju na jakim jest Twoja firma, być może lepiej obrać inną strategię marketingową. Na przykład:
- aktywność w social media i reklamy tamże,
- reklamy Google Ads,
- prowadzenia wizytówki Google Moja Firma,
- zlecenie optymalizacji strony internetowej lub jej przebudowy,
- nauka i samodzielne pozycjonowanie swojej strony.
Warto się pozycjonować
Ta decyzja biznesowa musi być poprzedzona wnikliwą analizą stanu obecnego i opłacalności pozycjonowania. Już krótkie spojrzenie uczciwego specjalisty od SEO na Twoją stronę internetową i szybka analiza Twojej branży i usług pozwoli ocenić, czy pozycjonowanie jest właściwą usługą dla Ciebie. Jeśli wygenerowany poprzez pozycjonowanie ruch na Twojej stronie będzie skutecznie maksymalizował liczbę konwersji i zwiększy sprzedaż, to pozycjonowanie jest dla Ciebie.
Jak wygląda współpraca przy Pozycjonowaniu
Jeśli pozycjonowanie będzie Ci się opłacało, wówczas czas na działania:
- Dopasowywanie słów kluczowych - to kluczowy element, aby opracować strategię pozycjonowania.
- Audyt i optymalizacja strony www - przegląd witryny pod kątem jej struktury, profilu linków, a także kodu, celem poprawy szeregu elementów, np. nagłówków, meta tagów, treści, linkowania wewnętrznego, adresów URL i wielu innych.
- Pozycjonowanie: marketing treści + link building + działania analityczne.
- Marketing treści (z ang. content marketing) czyli opracowanie strategii tworzenia wartościowej treści (contentu) oraz jego promocji w celu pozyskania potencjalnych klientów. Może to być zarówno tekst, obrazy, infografiki, filmy itd.
- Link Building - pozyskanie wartościowych odnośników na innych stronach kierujących do pozycjonowanej witryny.
- Analiza i monitoring ruchu na stronie oraz raportowanie właścicielowi witryny.
- Dalsze mierzenie postępów i aktualizacja/optymalizacja obranej strategii pozycjonowania.